Klantenservice:

Contactmogelijkheden:

- Via de chat op de website.

- Mail naar: klantenservice@wesstyling.nl o.v.v. je bestel/ordernummer.

LET OP: Wij hergebruiken de nog bruikbare verzenddozen, het kan daarom zijn dat je een artikel ontvangt in een doos van een ander artikel. 

Retourproces:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.  U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@wesstyling.nl  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retouradres:
Wesstyling.nl
Vlotlaan 743

2681 TZ Monster 

Wij raden aan je pakket te versturen met track en trace. Retourneren is ten alle tijden de verantwoording van de koper. 

LET OP: voeg bij een retour, altijd een pakbon in het pakket toe. Wij kunnen een retour anders niet verwerken!

Levertijd en verzendkosten:

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:30 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€4,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 75,00,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,00-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL .
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Meest gestelde vragen: 

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Wat nu?

Wat vervelend! Neem contact op met de klantenservice. Wij gaan direct aan de slag om uit te zoeken waar jouw pakketje is!

Wat is de levertijd?

We streven ernaar binnen een week je pakketje te laten bezorgen! In de meeste gevallen is dit eerder. 
Een schatting van de levertijd vind je bij het artikel. 
Wanneer je meerdere artikelen bestelt met verschillende levertijden, verzenden wij de bestellin in 1x.  

Mijn pakketje is beschadigd. Wat nu?

Wat vervelend, neem even contact op met de klantenservice. Samen zoeken we een oplossing!

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt bij ons veilig je bestelling afrekenen via ideal.

Wie is jullie verzendpartner?

Wij verzenden bestellingen inprincipe altijd met DHL.

Hoe kan ik mijn bestelling afhalen?

Hiervoor kun je het best even contact met ons opnemen. Dan zoeken we samen een geschikt afhaalmoment. Let op: dit is niet dagelijks mogelijk. 

Wat kost het als jullie zelf bezorgen?

Dit is afhankelijk van het product dat je bestelt en de bezorgplaats.
Wij nemen hier vantevoren contact over op, zo kom je nooit voor verassingen te staan. 

Mijn bestelling blijkt niet leverbaar, wat nu?

Onze excuses. We doen er alles aan om de voorraad up te date te houden. Ook zijn wij vaak afhankelijk van onze leveranciers.

Wij zorgen natuurlijk dat je zo snel mogelijk je geld terug krijgt. 

Klachten:

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@wesstyling.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Overige informatie:

- Producten die gebruikt terug komen, nemen wij niet retour. De kosten die wij maken om dit pakketje weer terug te sturen, zijn voor rekening van koper. 
- Bewaar je verzend bewijs van een retour goed. Zonder dit bewijs kunnen wij niet zien waar het pakketje is en bij vermissing het pakket niet traceren. Dit is de verantwoording van de koper. 

 

 

Betaalmethodes:

- Ideal

 

Algemene voorwaarden Wesstyling: